شهردار ارومیه با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت

مجید آقازاده، شهردار ارومیه با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده، شهردار ارومیه با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.  در این پیام تبریک آمده است:
بسمه تعالی
عید قربان، عید سعیدی که مظهر ایثار، از خودگذشتگی و اطاعت از خداوند سبحان و عید بندگی، عبودیت و رهایی از اسارت نفس است.
عید سعید قربان یادآور روزی است  که حضرت ابراهیم خلیل الرحمن علیه السلام  پیروز آزمون سخت الهی شد و با دل کندن از تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس؛  راه و رسم اطاعت،  بندگی و از خود گذشتگی را به انسان  آموخت و این مهم نقطه آغازی در تاریخ شد.
همچنین در این فرصت اعلام می دارم شهرداری ارومیه با آغاز دهه امامت و ولایت اقدامات مختلفی را به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در سطح شهر انجام داده که می توان به فضا سازی گسترده شهری با نصب المان های مناسبتی و آذین بندی شهر و اجرای برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی  اشاره کرد.
اینجانب  عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و متدین شهر ارومیه تبریک گفته و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون، سعادت و سلامتی برای همگان مسئلت می نمایم و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این ایام عزیز و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان و توسعه روز افزون شهر ارومیه در سایه وحدت و همدلی را آرزومندم.
مجید آقازاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات