نیروگاه شهید مفتح همدان با ظرفیت کامل در مدار تولید است

نیروگاه شهید مفتح همدان با ظرفیت کامل در مدار تولید است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عبدالمجید دیناروند" در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان همدان که با حضور حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه انجام تعمیرات و آماده سازی واحد‌های نیروگاه از پاییز سال گذشته آغاز شد، افزود: همکاران ما در تابستان امسال اجازه ندادند حتی یک مگاوات کمتر از ظرفیت نامی این نیروگاه برق تولید شود.
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با اشاره به توصیه برخی صاحب نظران در خصوص استفاده از فیلتر در مسیر دود نیروگاه گفت: تاکنون هیچ فیلتری که قابلیت انجام فیلتراسیون دود نیروگاه را داشته باشد در هیچ کجا ساخته نشده است.
دیناروند اضافه کرد: نیروگاه شهید مفتح در ابتدای سال‌جاری رکورد تولید ۲۸ ساله خود را در فصل بهار شکست و این مجموعه موفق شد در سال گذشته رتبه نخست آمادگی تولید را بین نیروگاه های کشور کسب کند.
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح در پایان تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم جهت توسعه نیروگاه شهید مفتح وجود دارد که امیدواریم با توجه به نیاز شبکه برق کشور به انرژی، زمینه توسعه نیروگاه و جذب نخبگان و سرمایه‌های انسانی استان در این مجموعه فراهم گردد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات