8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی‌ها مشمول طرح "آب امید" شد

8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی‌ها مشمول طرح "آب امید" شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدير دفتر خدمات مشتركين شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح آب امید در تاریخ یکم دی ماه سال گذشته تاپایان خرداد جاری، مبلغ 13 میلیارد ریال در قالب طرح ملی "آب امید" به مشترکان تخفیف داده شده است.
"ميثم اعلايي" افزود: در قالب این طرح، مشتركان مسكوني با متوسط مصرف كمتر از 5 مترمكعب در ماه مشمول معافيت از پرداخت صورتحساب آب بها مي‌شوند.
وی اجراي طرح آب اميد را فرصتي براي بهينه سازي فرهنگ مصرف بين مشتركان دانست و گفت: هدف اصلي از اجراي اين طرح حمايت از حقوق مصرف كنندگان، برقراري عدالت اجتماعي و مديريت مصرف آب است.
مدير خدمات مشتركين آبفای استان اصفهان با بیان این که در قالب اين طرح، مشتركان مسكوني بر اساس متوسط مصرف ماهانه به چهار دسته تقسيم مي‌شوند، عنوان کرد: دسته اول مشتركان كم مصرف با متوسط مصرف ماهانه تا 5 متر مكعب، دسته دوم با عنوان مشتركان خوش مصرف با متوسط مصرف بين 5 تا 14 متر مكعب، دسته سوم مشتركان پرمصرف با متوسط مصرف بیش از الگو، ( 14 متر مكعب تا دو برابر الگو) و دسته چهارم مشتركان بد مصرف با ميزان مصرف بالاتر از 2 برابر الگوي مصرف هستند.
اعلایی در ادامه اظهار داشت : با صدور صورتحساب در هر دوره طي پيامي وضعيت مصارف آب مشتركان و طبقه‌اي كه از نظر مصرف آب در آن قرار گرفته اند اطلاع رساني می‌شود.
مدير دفتر خدمات مشتركين شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه افزود: با توجه به خشكسالي و كمبود منابع آب در سال‌هاي اخير و لزوم مديريت مصرف آب و همچنين بهره مندي از مزاياي اين طرح، مشتركان مي توانند با كاهش مصرف خود و بكارگيري اقدامات و تمهيدات لازم در خصوص مديريت مصرف، علاوه بر بهره مندي از مزاياي مطرح شده، شركت آب و فاضلاب را در تامين پايدار آب با كيفيت مناسب ياري دهند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات