واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه از فردا آغاز می شود

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی از فردا در محل مجتمع توقفگاه اتوبوس رانی در خیابان شهید بابا ساعی خبر داد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی بیان کرد:  رانندگان اتوبوس و تاکسی های شهری، رانندگان مینی بوس و آژانس های تلفنی به ترتیب با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از فردا واکسینه می شوند.
وی انجام نوبت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر اعلام کرد و گفت:  روزانه 250 الی 300 راننده ناوگان واکسن کرونا را دریافت می کنند.
سعید آبادی تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت واکسیناسیون را 9 هزار و 600 نفر عنوان کرد.
وی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درخواست کرد که از مراجعه حضوری به اداره تاکسی رانی و اتوبوس رانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر  شهرداری ارومیه جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا خوداری کنند چرا که ساعت و روز دریافت واکسن به آنها اعلام می شود.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان از مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رئیس مرکز بهداشت ارومیه جهت اجرای واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات