بازگشایی تمام جایگاه‌های سوخت شهرداری ارومیه تا 15 مرداد ماه/بازگشت به‌کار 49 نفر از کارکنان این جایگاه‌ها

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: تمام جایگاه های سوخت شهرداری ارومیه تا 15 مرداد ماه باز می شود.

علی مرشدی با اشاره به تجمع امروز تعدادی از کارکنان جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه، عنوان کرد: به دلیل تعطیلی جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه، تعدادی از کارکنان از کار بیکار شده بودند که مجوز به‌کارگیری مجدد این کارکنان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه اخذ شده و منتظر تایید نهایی از سوی فرمانداری این شهر هستیم.
وی ادامه داد:  با توجه به تعطیلی 6 جایگاه سوخت متعلق به شهرداری ارومیه طی سال گذشته و امسال، 3 باب از این جایگاه‌ها به چرخه فعالیت برگشتند و سه باب دیگر از جایگاه‌ها تا اواسط مرداد ماه کار خود را مجددا شروع می کنند.
مرشدی  با بیان اینکه تلاش‌ برای رفع مشکل کارکنان این جایگاه ‌ای سوخت نیز همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مجوز به کارگیری مجدد کارکنان این جایگاه‌های سوخت اخذ و مقرر شده 49 نفر از این کارکنان بازگشت به کار داشته باشند.
به گفته وی این کارکنان حقوق عقب افتاده دارند و کاملا به مشکلات اقتصادی که این کارکنان با آن مواجه هستند، اشرافیت داریم ولی بنا به ضوابط اداری در تلاش برای پرداخت حقوق عقب افتاده این کارکنان هستیم ولی مبلغی به صورت علی‌الحساب به این کارکنان واریز شده تا به صورت موقت رفع مشکل شود.
مرشدی اظهار کرد: برگشت به کار مجدد این کارکنان از سوی شهرداری درخواست و در شورای اسلامی شهر ارومیه نیز به تصویب رسیده و منتظر اعلام نهایی از سوی فرمانداری ارومیه هستیم که امیدواریم فرمانداری نسبت به نهایی سازی این مصوبه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات