خانه خواهرخواندگی شهر تاریخی...

مجوز امضاء تفاهم نامه راه اندازی خانه خواهرخواندگی شهر تاریخی یزد با مشارکت شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و پایگاه پژوهشی، در تاریخ ششم مردادماه در صحن شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - در جلسه ششم مرداد ماه شورای اسلامی شهر یزد، موضوع مشارکت شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و پایگاه پژوهشی در خصوص راه اندازی خانه خواهرخواندگی شهر تاریخی یزد مورد تصویب قرار گرفت.

این مشارکت با هدف هماهنگ سازی و توسعه روابط بین المللی شهر یزد به صورت متمرکز در یک مرکز، به صورت تفاهم نامه سه جانبه، در قالب واگذاری و اختصاص خانه تاریخی حسینی در مجاورت میدان امیرچقماق به انجام می رسد.

تقویت دیپلماسی شهری شامل معرفی خواهر خوانده های شهر یزد، معرفی برنامه های مشترک با شهرهای خواهر خوانده، تبیین خواهر خواندگی و چشم انداز همکاری های بین المللی، معرفی شهر های میراث جهانی و ابعاد همکاری در زمینه های مختلف مرتبط با شهر میراث جهانی یزد، معرفی تمدن فاخر اسلامی- ایرانی حوزه یزد به جهان از رهگذر فرصت های دیپلماسی شهری از جمله مواردی است که در این مرکز به آن پرداخته می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات