رفع محدوديت برقي 36 كارخانه سيمان در اولويت تامين برق

رفع محدوديت برقي 36 كارخانه سيمان در اولويت تامين برق

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مصطفي رجبي مشهدي" با اشاره به اين كه در اين دو روز تعطيلي، مصرف برق كاهش مي‌يابد، افزود: روند كاهش محدوديت‌هاي برقي كه از هفته پيش آغاز شده بود، از شب گذشته تداوم يافت.
رجبي مشهدي با اظهار اميدواري براي اين كه روند برطرف كردن محدوديت‌هاي برقي صنايع، در هفته آتي نيز با همكاري مردم و كاهش مصرف برق ادامه يابد، افزود: با هماهنگي وزارتخانه‌هاي نيرو و صمت، كارخانجات سيماني كه از روز گذشته سيمان خود را در بازار عرضه و باعث كاهش حباب قيمتي شدند، در اولويت رفع محدوديت‌هاي برقي قرار گرفتند.
مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران و سخنگوي صنعت برق همچنين يادآور شد: در صورت همكاري، رفع محدوديت‌هاي برقي ساير كارخانجات سيماني كه محصولات خود را در بازار عرضه كنند، با نظر وزارت صمت، انجام خواهد شد.
برپايه اين گزارش، پيش از اين برخي از دلالان و واسطه‌ها به بهانه قطعي برق و كمبود توليد، باعث گراني سيمان در بازار شدند كه در واكنش به اين اقدام سودجويانه، رضا جمارانيان رئيس انجمن صنفي توليد كنندگان صنعت سيمان در گفت وگو با صداو سيما، با صراحت دلالان را باعث گراني سيمان دانست و تصريح كرد: قطع برق عامل گراني سيمان نيست.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات