تأمین 30 تن علوفه برای وحوش مناطق حفاظت شده استان اصفهان

تأمین 30 تن علوفه برای وحوش مناطق حفاظت شده استان اصفهان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تامین 30 تن علوفه برای وحوش مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان توسط این اداره کل خبر داد .

به گزارش « پارما» ایرج حشمتی در این باره گفت: این مقدار علوفه طی 15 روز گذشته در مناطق کلاه قاضی، موته، قمیشلو و عباس آباد تخلیه و توزیع شد .

وی با بیان این مطلب که هزینه تهیه این مقدار علوفه از محل اعتبارات استاتی تأمین شده اظهار داشت: تامین علوفه وحوش در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه خواهد یافت و در حال پیگیری و انجام است .

حشمتی در این زمینه افزود: همچنین در راستای انجام مسئولیت اجتماعی نسبت به محیط زیست؛ در ماه گذشته از سوی خیرین محیط زیست در شهرستان های: تیران و کرون 8 تن، شاهین شهر و میمه 5 تن، نجف آباد 5 تن ، انارک 3/2 تن و شهر طالخونچه 3/3 تن علوفه خریداری و اهدا شده است که با نظارت و هماهنگی حفاظت محیط زیست استان در مناطق تحت مدیریت این اداره کل طی 15 روز گذشته توزیع شد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته با موضوع مدیریت خشکسالی در این اداره کل تصریح کرد : تامین علوفه ، آبرسانی در مناطق مورد نیاز و لایروبی، ترمیم چشمه ها و آبشخورها، به صورت مستمر از دیگر فعالیت هایی است که با جدیت توسط این اداره کل در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات