طرح مناسب سازی معابر شهری...

طرح مناسب سازی معابر شهری...

در روز عید مباهله و به دنبال دسترس پذیری بیشتر شهر یزد، علاوه بر بهره برداری از طرح مناسب سازی اتوبوس های شهری برای نابینایان و ناشنوایان، پروژه مناسب سازی شهر برای معلولان، به طول 30 کیلومتر و با عنوان طرح سیمرغ نیز افتتاح شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد ـ عصر امروز سیزدهم مرداد ماه طی مراسمی که در مجتمع رفاهی میلاد نور بهزیستی برگزار شد، پروژه سیمرغ به دنبال طرح هفت خوان که برای ادامه مناسب سازی شهر یزد و به طول 30 کیلومتر به انجام رسیده است، افتتاح گردید.

خاطر نشان می شود در مطلع آغاز این مراسم نیز از طرح مناسب سازی اتوبوس های شهری برای نابینایان و ناشنوایان رونمایی به عمل آمد.

در طرح مناسب سازی اتوبوس ها برای نابینایان و ناشنوایان، ایستگاه ها از طریق صوت و مانیتور برای این عزیزان معرفی می شود.

شهردار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت عید مباهله از اینکه دوره ای در شهرداری حضور داشته که فرصتی فراهم شده تا شهر در مسیر مناسب سازی حرکت کند و برای حضور همه اقشار از جمله معلولین آماده شود، ابراز خرسندی کرد.

جمال الدین عزیزی با اشاره به اینکه مسئله مناسب سازی شهر برای معلولان در دنیا یک مسئله حل شده است، خاطر نشان نمود: در واقع ما وظایف انجام نشده را به انجام رساندیم و کارهایی که باید انجام می شده و جزء بدیهیات هست را جامه عمل پوشاندیم.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نیز به شکل گسترده تر مناسب سازی در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.

شهردار شهر جهانی یزد با تأکید بر ضرورت مناسب سازی فکری و فرهنگی در موضوع ارتباط با معلولان اظهار داشت: برای اینکه شهری ایمن، آرام و مطمئن برای همه اقشار جامعه داشته باشیم، باید مناسب سازی فکری و فرهنگی نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

عزیزی همچنین اظهار امیدواری کرد: شهری داشته باشیم که مقصد اول گردشگری برای گردشگران به ویژه معلولان عزیز باشد.

در این مراسم از دست اندرکاران اجرایی  پروژه سیمرغ با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات