مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری / پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری شد

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری / پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه ابتدا فرماندار ساری در سخنانی تأکید کرد: اگر نیت و قصد بر خدمت به مردم باشد،خداکمک می کند.

رضایی افزود: توقع مردم ساری از منتخبین خودشان در شورای ششم این هست که با گره گشایی و حل مشکلات شهر، اعتماد و اطمینان آنها را جلب کنند.

وی اضافه کرد: در فرآیند خدمت و مسئولیت اگر حب دنیا غالب باشد، خطا هم رخ می دهد لذا با توکل به خدا و نیت خالص می توان به سمت اهداف بلند حرکت کرد.

فرماندار مرکز استان به منتخبین مردم ساری در ششمین دوره شورای اسلامی شهر توصیه کرد با پرهیز از ورود به مسایل حاشیه ای و حزبی و جناحی ، حل مشکلات شهر را وجهه همت خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: در کار شورا اختلاف نظر امری طبیعی است اما خروجی کار باید متضمن مصالح و منافع مردم باشد.

رضایی تأکید کرد: اعضای محترم شورا باید کاری کنند که رضایت خدا و مردم را جلب و وجدان خود را آسوده کنند چون وجدان مهم ترین داور درونی است.

در ادامه این جلسه آقایان پرویز شعبانی سید حسین احمدی و سید رحمان میرشجاعی به عنوان هیأت رئیسه سنی انتخاب شده و سپس مراسم تحلیف با قرائت متن سوگند نامه برگزار شد. پس از مراسم تحلیف انتخاب هیأت رئیسه شورای ششم ساری برای سال اول در دستور کار قرار گرفت .

پرویز شعبانی رئیس و سبحان بخشی نایب رئیس شورای شهر ساری

با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری به اتفاق آراء آقایان پرویز شعبانی به عنوان رئیس، سبحان بخشی به عنوان نائب رئیس ، سید حسین یوسفی به عنون منشی اول، و شهرام ایرجی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین سید حسن احمدی به عنوان خزانه دار و  سبحان بخشی و سید حسین یوسفی به عنوان نمایندگان شورای شهر ساری در شورای شهرستان برگزیده شدند.

انتخاب اعضای هیأت رئیسه به اتفاق آراء نوید همدلی در شورای ششم مرکز استان میدهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات