همدلی و همکاری و حرکت در مسیر توسعه و پویایی شهر ساری

همدلی و همکاری و حرکت در مسیر توسعه و پویایی شهر ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، ظهر امروز پنجشنبه 14 مرداد ماه اولین نشست پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری و محمد حسین قبادی سرپرست شهرداری ساری با مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد.

در این نشست، پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر با قدردانی از خدمات و تلاش های شهرداران سابق شهر ساری گفت:  صبح امروز شاهد مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر در سطح کشور بودیم و انتخاب شهرداران نیز که از اختیارات شوراهای اسلامی می باشد امروز در کشور برگزارشد.

وی افزود: شهرداری ساری ظرفیت های مدیریتی بسیار خوبی دارد و بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز با بررسی تمامی جوانب برای انتخاب شهردار ساری محمدحسین قبادی از کارکنان باتجربه و خدوم شهرداری را  به عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری منصوب کردند.

شعبانی ادامه داد: قبادی سرپرست شهرداری ساری که از بدنه همین شهرداری می باشد در مسئولیت های گذشته اقدامات موثر و خوبی را داشته اند و کارنامه موفقی از خود بجا گذاشته است.

رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: باید با همدلی و همکاری نشاط و پویایی و امید را در میان شهروندان و کارکنان مجموعه شهرداری تزریق کنیم.

وی اظهار داشت: شهردا ری ساری به عنوان شهرداری مرکز استان ، پیشانی شهرداری های مازندران است و این امر مسئولیت همه مارا سنگین می کند.

شعبانی افزود: تلاش و کار و آرامش را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم زیرا مردم از ما توقعی جز خدمت رسانی ندارند و ما موظفیم رضایت مردم را کسب کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد: از فراز و فرودهایی که طی سال گذشته برای مجموعه شهرداری ساری بوجود آمده خوشحال نبودیم و باید از این اتفاقات ناخوشایند درس بگیریم تا خدای نکرده دچار لغزش نشویم.

شعبانی گفت: ما قدردان خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستیم و باید در مسیری گام برداریم که رضایت شهدا را در پی داشته باشد.

وی افزود:شورای اسلامی شهر ساری از هیچ اقدامی برای توسعه، نشاط، پویایی و ارامش شهر دریغ نخواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: با تلاش ، همدلی و تعامل ، خانواده بزرگ شهرداری آبروی ساری را احیا خواهد کرد.

شعبانی اضافه کرد: مدیران مجموعه شهرداری با کار جهادی مشکلات و خلاء های موجود را مرتفع کند و بدانید آنچیزی که برای مردم اهمیت دارد فقط خدمت است و مردم بهترین قاضی در این زمینه خواهند بود.

وی تاکید کرد:تلاش می کنیم با رایزنی بودجه دولتی و ملی برای انجام پروژه های مختلف شهری اختصاص یابد.

سرپرست شهرداری ساری:

عزت ، کرامت و کار جهادی در تمام فعالیت های ما لحاظ می شود

در ادامه این جلسه محمد حسین قبادی سرپرست شهرداری ساری با تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر ساری و رییس و اعضای هیات رییسه این شورا و  قدردانی از اعتماد شورای اسلامی شهر ساری گفت: امیدوارم با یاری خداوند متعال و همکاری، تعامل و همفکری همکارانم در مجموعه شهرداری و استفاده از خط و مشی که شورای محترم اسلامی شهر ترسیم می کند در مسیر خدمت رسانی به شهر و شهروندان اقدامات موثر و خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: در این مسئولیتی که هستم از پیشکسوتان شهرداری ساری رخصت می گیرم و دست یاری به سمت همکاران ،دوستان و متخصصان دراز می کنم.

قبادی تاکید کرد: عزت ، کرامت و کار جهادی در تمام فعالیت های ماباید لحاظ می شود.

سرپرست شهرداری ساری اظهار داشت: گزینه هایی که برای شهرداری ساری مطرح شده بود همگی از بدنه شهرداری بوده اند که این نشاندهنده پتانسیل و تخصص بالا در میان کارکنان این مجموعه می باشد.

قبادی خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری ساری به چیزی جز خدمت نمی اندیشند و در راه خدمت رسانی نیز لحظه ای درنگ نخواهیم داشت.

سرپرست شهرداری ساری افزود: ساری نیاز به امیدآفرینی دارد و باید با همدلی و همکاری و انجام پروژهای مختلف روح تازه ای در کالبد شهر بدمیم و در این راه از نظرات و پیشنهادات متخصصان و پیشکسوتان استقبال می کنم.

وی ادامه داد: توفیق خدمت به مردم نصیب بنده شده و امیدوارم با گام نهادن در مسیر درست رضایت خداوند و شهروندان را کسب نمایم.

قبادی تاکید کرد: توسعه و آرامش شهر ساری هدف اصلی مجموعه شهرداری است و باید همه ما برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست، پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری ،ابلاغ سرپرستی شهرداری ساری را به محمدحسین قبادی اعطا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات