اطلاع‌رسانی نقش ارزشمندی در اعتمادسازی و امیدبخشی به آینده کشور دارد/ برگزاری جشنواره‌های مختلف وزارت نیرو منجر به تعامل با مردم و گسترش سواد آب و برق شده است/ ضرورت شناخت جایگاه روابط عمومی‌ها و پرهیز از ایستایی و روزمرگی

اطلاع‌رسانی نقش ارزشمندی در اعتمادسازی و امیدبخشی به آینده کشور دارد/ برگزاری جشنواره‌های مختلف وزارت نیرو منجر به تعامل با مردم و گسترش سواد آب و برق شده است/ ضرورت شناخت جایگاه روابط عمومی‌ها و پرهیز از ایستایی و روزمرگی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در پیام "رضا اردکانیان" وزیر نیرو که در آئین پایانی سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور توسط صديقه ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو قرائت شد، آمده است: خداوند را شاکرم که یک بار دیگر این فرصت دست داد تا در انتهای فعالیت دولت دوازدهم و به مناسبت سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، ضمن یادآوری نکاتی در خصوص مسیر پرفراز و نشیب طي‌شده در چهار سال اخير، قدردان زحمات همه خدمت‌گزاران مردم در صنعت آب و برق، بخصوص شما همکاران روابط عمومی باشم.
در ادامه این پیام آمده است: در کنار خدماتی که در این مدت به هموطنان ارائه شده و آثار ملموسی بر رفاه و سطح برخورداری آنان داشته است، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از این خدمات نقش بسیار ارزشمندی در اعتمادسازی، آرامش روانی شهروندان و امیدبخشی برای آینده کشور و نظام داشته است. این مهم علی‌رغم تنگناها و مسائل چند هفته اخیر، بر اساس ارزیابی‌ها و گزارش تفصیلی ارائه‌شده از سوی دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، در بیش از سه سال گذشته به مناسب‌ترین شکل ممکن از سوی روابط عمومی ستاد و دفاتر روابط عمومی شرکت‌های مادر تخصصی و استانی انجام شده و علاوه بر آنکه آثار ملموسی بر احساس شهروندان از خدمات دریافتی در صنعت آب و برق داشته است، منجر به رشد حرفه‌ای و تخصصی‌تر شدن امور در روابط عمومی‌ها شده که موجب تشکر است.
در پیام وزیر نیرو خاطرنشان شده است: برگزاری چندین دوره جشنواره از جمله جشنواره نیرو و رسانه، ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها و جشنواره‌هایی که با همکاری نهادهای بین‌المللی انجام شد، اقداماتی بوده است که ضمن برقراری ارتباط صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه و سایر نهادهای مربوطه ملی و بین‌المللی منجر به افزایش مشارکت عمومی و تعامل با مردم، فرهنگ‌سازی و آموزش و گسترش سواد آب و برق برای عموم مردم شده است، هرچند معتقدم  هنوز راه طولانی در پیش است و اين امر بايد با جديت و توان مضاعف تا رسیدن به درک مشترک و متقابل از توان و امکانات مجموعه صنعت آب و برق و انتظارات، رفتار و عادات مردم در بهره‌برداری بهینه از منابع آب و برق ادامه یابد.
اردکانیان در این پیام یادآور می‌شود: شايان ذكر است كه در مدت دو سال گذشته شاهد تلاش‌های ارزشمندي در پوشش رسانه‌ای و انعکاس گسترده خدمات وزارت نیرو و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید صنعت آب و برق در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در شرکت‌های استانی بوده‌ایم که تاثیر بسزایی در ارتقای میزان تاب‌آوری در فضای جنگ اقتصادی، گسترش عدالت اجتماعی و بهبود دیدگاه افکار عمومی درخصوص عملکرد وزارت نیرو و دولت داشته است.
وی در پایان این پیام تاکید می‌کند: نکته حائز اهميت اينكه، ما بایستی همچنان بر روی شناخت جایگاه روابط عمومی و نقش و مسئولیت آن کار کنیم و از ایستایی و روزمرگي به شدت بپرهیزیم و همواره درصدد افزایش دانش و توانایی و بهنگام‌سازي نوع تعامل با ذی‌نفعان باشیم. امیدوارم تجارب و تلاش‌های شما در چهار سال گذشته بتواند پشتوانه‌ای برای سال‌های پیش‌رو و پشتیبانی موثر برای صنعت آب و برق در دولت آینده باشد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات