دغدغه یکسان مخالفان و موافقان؛ تفکیک وزارت راه دوباره جان گرفت

برخی فعالان بخش حمل و نقل نیز بر این اعتقادند که به دلیل وجود مشکلات عدیده در بخش حمل و نقل و احتمال تمرکز وزیر راه و شهرسازی بر موضوع ساخت سالانه یک میلیون مسکن، باید وزارت خانه مستقلی برای رسیدگی به موضوع مهم حمل و نقل، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی و همچنین بخش ترانزیت که به عنوان یکی از راه‌های درآمد کشور در دوران تحریم‌ها محسوب می‌شود، ایجاد شود. ضمن اینکه فرآیند جداسازی ممکن است بیش از یک سال به طول بینجامد و وزارت مسکن جدید تا بخواهد وارد موضوع ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی شود، دو سال نخست دولت سیزدهم را از دست بدهد. بیت اللهی ادامه داد: بهتر است به جای تفکیک وزارت و ایجاد ساختار جدید دولتی در قالب یک وزارتخانه، که با برنامه‌های توسعه ملی مبنی بر کوچک کردن بدنه دولت مغایر و در تضاد است و حداقل یک سال و شاید بیشتر ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات