21 پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین به‌طور همزمان افتتاح شد

21 پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین به‌طور همزمان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هدایت الله جمالی پور" استاندار قزوین در این مراسم گفت: خوشحالیم که نقطه شروع و فعالیت دولت جدید در استان قزوین با افتتاح پروژه‌های تامین آب آشامیدنی مردم همراه است.
جمالی پور افزود: در پایان دولت یازدهم و دوازدهم می‌توان اذعان کرد که بخش آب استان، با وجود سختی‌ها و تحریم و کمبود منابع مالی به خوبی انجام وظیفه کرده و این حرکت در دولت آینده نیز با قوت و جدیت ادامه خواهد داشت.
وی به کمبود بارش در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر امور و کنترل و مدیریت ارائه خدمات در بخش آب استان امری بود که به خوبی و جهادی صورت گرفت و امسال به عنوان خشک‌ترین سال استان در نیم قرن اخیر با حداقل فشار به مردم همراه بود.
در ابتدای این مراسم نیز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین طی سخنانی گفت: امروز 21 پروژه تامین آب آشامیدنی شامل پنج پروژه شهری و 16 پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 228 میلیارد ریال افتتاح شد که با بهره‌برداری از آن 21 هزار و 435 خانوار از نعمت آب مطمئن و سالم برخوردار شدند.
"داراب بیرنوندی" در خصوص پروژه تامین آب آشامیدنی شهر قشلاق نیز یادآور شد: این پروژه شامل یک مخزن هوایی 100 مترمکعبی و 100 متر خط انتقال مربوط به آن بود که با هزینه‌ای معادل 12 میلیارد ریال احداث شده است.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم و تامین آب آشامیدنی آنان شبانه‌روزی است و تعطیلی بردار نیست و همواره برای خدمت به مردم آماده بوده و هستیم.
بیرنوندی در پایان خاطرنشان کرد: در این عرصه تغییر اقلیم جهانی و کم آبی را داریم که می‌طلبد مردم عزیز روستاها و شهرها خود را مسئول آب دانسته و ضمن تغییر در الگوی زندگی به سمت بهینه سازی بیش از پیش مصرف نعمت الهی آب بروند و امکان زیست نسل های آینده را نیز ممکن سازند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات