سیستم مدیریتی «آلکا» در اداره ماشین آلات راه اندازی می شود

رئیس اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: سیستم مدیریتی «آلکا» در اداره ماشین آلات راه اندازی می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل  شهرداری ارومیه؛  عزت جهانبخش بیان کرد:  این سیستم به صورت دقیق کارکرد، تعمیرات و نگهداری ماشین آلات را مدیریت نموده و کمک شایانی در حرکت به سوی افزایش بازدهی دارد.
وی با اشاره به راه اندازی سیستم جامع و هوشمند آلکا در اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: این سیستم جامع توسط تیم کارشناسی مجموعه راه اندازی شد.
رئیس اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: سیستم مدیریتی آلکا برنامه‌ای جامع و هوشمند است که جهت بروز رسانی اطلاعات، کنترل و بررسی و همچنین گزارش دهی دقیق از روند فعالیت‌های مجموعه کاربردی اساسی دارد.
وی گفت: استفاده از این نرم افزار در فازهای مختلف است و فاز نخست این سیستم که شامل واردکردن اطلاعات پایه دستگاه‌ها و پرسنل است توسط کارشناسان مجموعه راه اندازی شده و هم اکنون در حال استفاده است.
جهانبخش تصریح کرد: فاز دوم از راه اندازی این نرم افزار که شامل کارکرد دستگاه‌ها و سوخت گیری است در حال آماده سازی است که به زودی به مراحل تکمیل خود را سپری می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات