شهردار ارومیه با صدور پیام قدردانی و تشکر، خودداری از چاپ بنر تبریک و غیره به مناسبت انتصابش به سمت شهردار را درخواست کرد

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با صدور پیام  قدردانی و تشکر، خودداری از چاپ بنر تبریک و غیره به مناسبت انتصابش به سمت شهردار را درخواست کرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با صدور پیام  قدردانی و تشکر، خودداری از چاپ بنر تبریک و غیره به مناسبت انتصابش به سمت شهردار را درخواست کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن رحیم

با سلام و تحیات
خداوند منان را شاکرم که عنایت فرمود با اعتماد و انتخاب اعضای محترم شورای اسلامی شهر توفیق خدمتگذاری به مردم شریف ارومیه را در مدیریت شهری داشته باشم.
با توجه به قدمت و تمدن کهن کلانشهر ارومیه  که نگین آذربایجان نامیده می شود امروز برای توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه شهر، ایجاد وحدت و همدلی و استفاده از تمام پتانسیل های بالقوه بومی استان، لازم می‌دانم  که اینجانب با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در پیشه گرفتن راه و اهداف شهدا از جمله شهید بزرگوار مهندس آقای مهدی باکری شبانه روز در کنار اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاری صادقانه تمامی پرسنل مجموعه مدیریت شهری اعم از سازمان ها، معاونت ها، مناطق و .. در جهت شفاف سازی امور و جلب رضایت عمومی شهروندان و هدایت سکان مدیریت شهری در شان و منزلت مردم با فرهنگ و متمدن ارومیه تلاش نمائیم و برای تحقق این مهم با تمام توان از ظرفیت، حمایت و مشاورت مسئولان استانی، کشوری و نمایندگان تلاشگر شهر، نخبگان و دانش پژوهان علمی، فرهنگی، فنی ، خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و همچنین سرمایه گذران داخلی و خارجی و تمام کسانی که دل در گرو شهری آباد، سالم و پرآوازه دارند، بهره خواهیم برد.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و تمام عزیزانی که به بنده و مجموعه شهرداری کلانشهر ارومیه نظر لطف دارند استدعا دارد در جهت حفظ شرایط صرفه جویی حدالمقدور از چاپ بنر تبریک و غیره صرفنظر فرمایند و در صورت صلاحدید هزینه های مربوطه در امورات خیریه عام المنفعه شهر مصرف شود.

با کمال احترام
حسین مهدی زاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات