بستر رودخانه مرغاب در استان اصفهان رفع‌تصرف شد

بستر رودخانه مرغاب در استان اصفهان رفع‌تصرف شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا شریفی" افزود: تعداد چاه‌های مسدود شده در شهرستان تیران و کرون در سال 98، 55 حلقه، در سال گذشته 51 حلقه و از ابتدای سال تاکنون تعداد 12 حلقه چاه پر شده است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد پروانه‌های اصلاح و تعدیل شده در شهرستان تیران و کرون در سال 98، 70 مورد، در سال گذشته 77 مورد و از ابتدای سال تاکنون 57 مورد بوده است.
شریفی تصریح کرد: تعداد کنتورهای حجمی هوشمند در این شهرستان در سال 98، 17 فقره و در سال گذشته به 45 فقره افزایش یافت و از ابتدای سال تاکنون 13 فقره نصب شده است.
وی اضافه کرد: در اواخر سال 97، با همکاری دفتر مهندسی رودخانه، آزادسازی حد بستر و حریم رودخانه مرغاب از محل چشمه تا محدوده شهر تیران به صورت سراسری انجام شد.
رئیس اداره منابع آب شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: در سال جاری با توجه به کاهش بیش از 40 درصدی بارش، با هماهنگی انجام شده با بهره برداران، فرمانداری شهرستان و همچنین دفتر تاسیسات آبی توزیع آب در شبکه سد خمیران به نظر صورت ونشی انجام گرفت و در سال جاری به منظور تامین آب باغات شهرستان تیران پنج مرحله آب در کانال رهاسازی شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات