شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت عمومی با ماموریت های متعدد بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و این مهم می تواند رضایتمندی شهروندان را رقم زند

از مدیریت شهری ارومیه انتظار داریم  با خدمت رسانی خالصانه و بی توقع در کمترین زمان، خدمت رسانی به شهروندان را ارتقاء دهد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ عتباتی گفت:

در تمام مجموعه ها و نه صرفا شهرداری بخش نارضایتی مردم به نوع پاسخگویی است و لذا شنوده خوبی و با زبان نرم پاسخگو باشیم.

اول و اخر اقدامات باید قانون باشد هر جا لغزش و پرونده کیفری بوده دلیلش آن بوده که بر مدار قانون نیست، حرکت بر مدار قانون  بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند.

توزیع عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف شهر را از مدیریت شهری خواستاریم.

تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه برای پیشبرد اهداف قانونی خدمات شهری در شهر است.

در اجرای اقدامات قانونی در کنار مدیریت شهری هستیم اما خارج شدن از مسیر قانون، حمایت قضایی را به نظارت و پیگیری و ورود  با هدف صیانت از حقوق بیت المال تبدیل می کند.

در دوره گذشته مدیریت شهری شهرها،  انواع پرونده های کیفری تشکیل شد که وجود این نوع پرونده ها منجر به سلب اعتماد مردم می شود.

مدیران مدیریت شهری در تحقق برنامه های خود باید پایبند قانون باشند.

یک سری کمیسیون ها در شهرداری نیاز به  بازنگری دارد و انتظار این است به این مهم نگاه ویژه شود.


شهر و تک تک اموال و داریی های آن در دست مدیران یک امانت است و باید نگاه ها، نگاه امانت  داری باشد .

انتظار داریم کمیسیون ماده صد از محل درآمد زایی خارج و تبدیل به مرکزی برای بهینه سازی ساخت و سازها  شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات