تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه است/ پایبندی به قانون مدیران مدیریت شهری در تحقق برنامه های خود / حرکت بر مدار قانون بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:  تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه برای پیشبرد اهداف قانونی خدمات شهری در شهر است.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر عتباتی در آیین معارفه شهردار جدید ارومیه  بیان کرد:  شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت عمومی با ماموریت های متعدد بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و این مهم می تواند  رضایتمندی شهروندان را رقم زند .

وی عنوان کرد: از مدیریت شهری ارومیه انتظار داریم  با خدمت رسانی خالصانه و بی توقع در کمترین زمان، خدمت رسانی به شهروندان را ارتقاء دهد .

به گفته عتباتی در تمام مجموعه ها و نه صرفا شهرداری بخش نارضایتی مردم به نوع پاسخگویی است و لذا شنوده خوبی و با زبان نرم پاسخگو باشیم .

وی با بیان این که اول و اخر اقدامات باید قانون باشد، اظهار کرد:  هر جا لغزش و پرونده کیفری بوده دلیلش آن بوده که بر مدار قانون نیست، حرکت بر مدار قانون  بسیاری از مشکلات را رقم نمی زند .

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:  توزیع عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف شهر را از مدیریت شهری خواستاریم .

وی اعلام کرد:  تمام ظرفیت دستگاه قضا در کنار شهردار جدید ارومیه برای پیشبرد اهداف قانونی خدمات شهری در شهر است .

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در اجرای اقدامات قانونی در کنار مدیریت شهری هستیم اما خارج شدن از مسیر قانون، حمایت قضایی را به نظارت و پیگیری و ورود  با هدف صیانت از حقوق بیت المال تبدیل می کند .

وی  گفت: در دوره گذشته مدیریت شهری شهرها،  انواع پرونده های کیفری تشکیل شد که وجود این نوع پرونده ها منجر به سلب اعتماد مردم می شود .

عتباتی با اشاره به پایبندی به قانون، اظهار کرد:  مدیران مدیریت شهری در تحقق برنامه های خود باید پایبند قانون باشند .

وی ادامه داد:  یک سری کمیسیون ها در شهرداری نیاز به  بازنگری دارد و انتظار این است  که به این مهم نگاه ویژه شود .

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد:  شهر و تک تک اموال و داریی های آن در دست مدیران یک امانت است و باید نگاه ها، نگاه امانت  داری باشد .

وی   گفت:  انتظار داریم کمیسیون ماده صد از محل درآمد زایی خارج و تبدیل به مرکزی برای بهینه سازی ساخت و سازها  شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات