نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ پایداری اصول انقلاب/ تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق در حال پیگیری است

نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ پایداری اصول انقلاب/ تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق در حال پیگیری است

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی‌اکبر محرابیان" در دیدار ویدئوکنفرانسی با خانواده‌های شهدای صنعت آب و برق ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه زبان و عمل ما در مقابل رشادت‌های شهدا و ایثارگران بسیار کوتاه بوده و توانایی تجلیل ندارد، اظهار کرد: در وزارتخانه‌ای خدمت می‌کنیم که یک وزیر، ۵۳۰ شهید و هزاران ایثارگر تقدیم نظام اسلامی کرده است.
وی با اشاره به اینکه سازندگی و امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگران عزیز هستیم، اضافه کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرتی بزرگ و حکومتی پایدار می‌درخشد، در سایه کوشش و تلاش شهدا و ایثارگران است.
وزیر نیرو با اشاره به مقام شامخ خانواده‌های شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: نقش ویژه شهدا و خانواده‌های آنها در حفظ و پایداری اصول انقلاب و فضای ایثارگری بسیار حائز اهمیت است. وزارت نیرو همواره در شرایط سخت در خط مقدم بوده و این تعداد شهید و ایثارگر بزرگ‌ترین گواه بر این ادعاست.
به‌گفته وی، شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند، باید با انجام خدمت شبانه‌روزی و رسیدگی به خانواده این عزیزان، حق آنها را ادا کنیم.
وزیر نیرو با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ به وزارت نیرو حکم شده تبدیل وضعیت ایثارگران صورت بگیرد و این مهم در حال انجام است، البته کندی‌هایی وجود دارد.
این گزارش می‌افزاید، در پایان این نشست که با هماهنگی "سیدیعقوب محمد مرادی" مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران برگزار شد، از خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل به‌نمایندگی از خانواده‌های شهدای این صنعت تقدیر شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات