6 هزار راننده در برابر کرونا واکسینه شدند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهربرداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند، جلوگیری می شود .

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی  بیان کرد:  ۶هزار راننده چون رانندگان دارای کارت فعالیت اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، آژانس های تلفنی شهری و رانندگان وانت بارهای حمل بار شهری دارای مجوز فعالیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند .

به گفته وی آن دسته از  رانندگانی که نتوانسته واکسن کرونا را دریافت کنند می توانند به محل مرکز واکسیناسیون شهید بابا ساعی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند .

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان و فعالان حمل و نقل بار و مسافر شهری درخواست کرد جهت واکسیناسیون اقدام کنند چرا که واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه های واصله الزامی است .

وی یادآور شد:   قطعا از فعالیت و تمدید پروانه انتقال و بهربرداری رانندگان حمل و نقل بار و مسافر شهری که جهت دریافت واکسن مراجعه نکرده اند جلوگیری می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات