شهرداری از سالهای قبل ۴ هزار میلیارد ریال به بیمه تامین اجتماعی بدهکار است

شهرداری از سالهای قبل ۴ هزار میلیارد ریال به بیمه تامین اجتماعی بدهکار است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، کیا علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مرکز مازندران اظهار کرد: استفاده از تخصص و تجربه همکاران، نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری گفت: بدهی 4هزار میلیارد ریالی شهرداری به تامین اجتماعی، محصول پرداخت ناقص حق بیمه کارکنان شهرداری در سال های 1393 تا 1399 است که با پیگیری های مستمر و موثر جواد طالبی شهردار ساری، در راستای استفاده از بخشودگی 1000میلیارد ریالی تامین اجتماعی، شهرداری ساری به قید اجبار، برای پرداخت 3000میلیارد ریال باقی مانده به تقسیط ماهانه 80میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.

وی افزود: علاوه بر تقسیط 80میلیارد ریالی بابت این بدهی که از گذشته به امروزِ شهرداری ساری رسیده است، برای بروزرسانی کامل بیمه کارکنان، ماهانه 100میلیارد ریال نیز به حساب تامین اجتماعی واریز می شود که مجموع این پرداختی ها 180میلیارد ریال در هر ماه است.

علیزاده گفت: با بروزرسانی پرداختی حق بیمه تامین اجتماعی، دفترچه های درمانی که در این روزهای سخت کرونا یکی از مهم ترین دغدغه های همکاران و مجموعه مدیریت شهری است، فعال شده و همچنین پرداختی بازنشستگی کارکنان شهرداری ساری نیز در سریع ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. با تحقق این امر، همکاران ما در مراحل درمان، آن طور که در گذشته دچار معضلات ناشی از عدم پرداخت بیمه می شدند، نخواهند شد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این، 1300 میلیارد ریال بدهی قبلی به اداره امور مالیاتی هم وجود دارد که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری با تاکید بر اینکه رفاه و معیشت کارکنان شهرداری از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است، گفت: با بدهی‌هایی که از قبل برای مجموعه شهرداری ساری باقی مانده و بخش زیادی از درآمدهای امروز ما بابت پرداخت این بدهی‌ها هزینه می‌شود امیدواریم بتوانیم به زودی در زمینه رفاه کارکنان، گام‌های موثرتری برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات