مهار آتش انبار بازیافت کاغذ و کارتن با تلاش آتش نشان شهرداری تداوم دارد/ بسیج تمام امکانات شهرداری ارومیه برای مهار آتش

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: مهار آتش انبار بازیافت کاغذ و کارتن با بسیج تمام امکانات و تلاش آتش نشان شهرداری همچنان تداوم دارد .

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ولی مناف زاده بیان کرد: ساعت 10:30 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در انبارضایعات کاغذ و کارتن واقع در جاده سلماس به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه های آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی اظهار کرد: همچنان مهار آتش در محل آتش سوزی انبار بازیافت با بسیج تمام امکانات شهرداری و تلاش آتش نشان به مدت 5 ساعت در حال انجام است.

مناف زاده افزود: بعلت نوع آتش سوزی و وزش باد، آتش در محل حادثه شعله ور است اما شهرداری ارومیه با بسیج تمام امکانات در حال اطفا آتش و مدیریت آن جهت پیشگیری از گسترش آتش به اماکن مجاور است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه با استفاده از ظرفیت همه ایستگاه آتش نشانی و بسیج نیروهای معاونت خدمات شهری چون مدیریت بحران، پسماند و فضای سبز و تمام امکانات و تجهیزات چون لودر، بیل بکهو، کامیون و تانکر های آب در حال انجام عملیات اطفا آتش است.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه افزود: همچنین تمام تجهیزات و امکانات مدیریت بحران، آب منطقه ای، آب و فاضلاب، راهداری و آب منطقه ای جهت کنترل و مهار آتش سوزی به کار گرفته شده است.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته اما خسارات مالی بر جای گذاشته و علت حادثه نیز توسط کارشناسان در دست برسی است و متعاقبا اعلام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات