فیبرنوری بستری قابل توسعه و درآمدزاست/ ضرورت توجه به هوشمندسازی در حوزه سلامت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: فیبرنوری بستری قابل توسعه و درآمدزاست.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در جلسه هفتگی کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه زیرساخت لازم برای توسعه شهر هوشمند را فراهم کرده است.

وی افزود: این پروژه نمونه بارز مدیریت بدون هزینه است که نشان می دهد بدون هزینه و با مدیریت وضع موجود نیز می توان پروژه های فاخر و بزرگی را برنامه ریزی و به سرانجام رساند.

معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: هوشمندسازی در حوزه سلامت یکی از موضوعاتی است که می توان از طریقه پروژه فیبرنوری اختصاصی و با استفاده از ظرفیت مراکز درمانی پیش بینی کرد.

حسین دوستی تصریح کرد: با اجاره فیبرنوری به FCP ها و همچنین سازمانها و دستگاههای اجرایی غیر از شهرداری می توان به درآمد پایدار در این حوزه اندیشید و عملیاتی کرد.

وی ادامه داد: فیبر نوری بستری قابل توسعه بوده و در خصوص مباحث درآمدزایی در آینده مورد توجه ویژه قرار خواهد داشت.

حسین دوستی همچنین اشاره ای نیز به دکل های مخابراتی سطح شهر داشت و خاطرنشان کرد: بحث مجوز به دکل های مخابراتی با شهرداری است اما سازمان تنظیم مقررات رادیویی در خصوص نصب و احداث استاندارد این دکل ها نظارت داشته و به طور منظم نیز تشعشعات دکل های مخابراتی کنترل می شوند تا از محدوده مجاز فراتر نروند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات