اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی بیابان‌زدایی در بودجه ۹۱

اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی بیابان‌زدایی در بودجه ۹۱

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت جهادکشاورزی از اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی بخش بیابان زدایی در لایحه بودجه سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسن قاسمی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه سازمان جنگلها وظیفه تثبیت شن های روان و بیابان زدایی را بر عهده دارد، این اعتبارات برای این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۳۲ میلیارد تومان برای طرحهای بیابان زدایی در تمام کشور و ۶٫۲ میلیارد تومان نیز برای بیابانها و دشتهای استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده که در مجموع ۳۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۱ برای بیابان زدایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: اعتبارات سازمان جنگلها درلایحه بودجه سال ۹۱، ۲۳۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در میان سازمانهای زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، بیشترین رشد اعتبارات را در این لایحه به خود اختصاص داده است.

وی در رابطه با بودجه گرد و غبار نیز یادآور شد: براساس لایحه بودجه ۹۱، هنوز اعتبارات بودجه گرد و غبار مشخص نیست. پس از قانون گذاری منابع ودستگاههای اجرایی که در این رابطه باید اقدام کنند، میزان دقیق آن مشخص می شود.

 

 

    نظرات