استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و شرکت های دانش بنیان در مسیر تحول سازمان حفاظت محیط زیست

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و شرکت های دانش بنیان در مسیر تحول سازمان حفاظت محیط زیست

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و شرکت های دانش بنیان در مسیر تحول سازمان حفاظت محیط زیست دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور بررسی واطلاع از روند عملکرد واحد ها در بازدید از معاونت های مختلف سازمان ، روز گذشته از بخش معاونت دریایی وتالاب های سازمان حفاظت محیط زیست بازدید کرد.

به گزارش«پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست؛ دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان و در نشستی صمیمانه با مدیران این معاونت از جمله معاون محیط زیست دریایی ، مجری ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران ومدیران ارشد این معاونت درمورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظرپرداخت. همچنین در این نشست مدیران این معاونت به ارائه عملکرد و برنامه های تدوینی برای آینده پرداختند.

دکتر سلاجقه درادامه این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در بین همکاران سختکوش و تلاشگر این معاونت گفت :
همگام شدن برنامه های تدوین شده در این معاونت با سایر بخش ها بسیار مهم است چرا که کمک می کند تا از ظرفیت های سایر حوزه ها در جهت تکمیل اهداف ترسیم شده بهره برداری شود و در واقع موجب همکاری بین بخش ها و استفاده از الگوهای مناسب در پروژه‌ها می شود.

وی در ادامه به بحث کمبود نیروها در سازمان اشاره کرد و گفت: انشاء ا... با بررسی و آنالیز این موضوع قطعا در جهت رفع این کمبود به راهکاری اصولی خواهیم رسید تا شاهد تحول در سازمان باشیم ،چرا که این تحول اتفاق نمی افتد مگر با استفاده از تجربیات همه عزیزان همکار در بخش های مختلف که در حال خدمتگزاری هستند.


همچنین دکتر سلاجقه با اعلام اینکه « اصل را براساس همفکری و تبادل نظر قرار داده ایم» تاکید کرد: از راهکارهایی که از سوی معاونت ها در جهت بهبود و تحول که شعارهای اصلی ما است استقبال می کنیم و سعی می کنیم از ورود به چالش ها و حاشیه ها خودداری کنیم تا از مسیر خود باز نمانیم .


وی در خصوص استفاده از ظرفیت های بین المللی سازمان گفت: استفاده از این ظرفیت ها بسیار حائز اهمیت است و ما امیدواریم با بستر سازی مناسب و ایجاد شرایط لازم بتوانیم همچون سایرموارد نقش خوبی در این زمینه ایفا کنیم .


وی هم چنین استفاده از ظرفیت های بین المللی جهت شرکت در پروژه های بین المللی از دیگر برنامه های سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: با مشارکت همه ارکان در سطوح مختلف و همچنین با حضور فعال در دولت سعی داریم قدرتمندترین سازمان باشیم و هم چنین استفاده از شرکت های دانش بنیان وظرفیت های دانشگاهی در آینده جزو برنامه های مهم این سازمان است.


برای مشاهده گزارش تصویری این برنامه به آدرس https://b2n.ir/g82830 مراجعه کنید.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات