مجموعه تجاری و رفاهی قشم افتتاح می‌شود

مجموعه تجاری و رفاهی قشم افتتاح می‌شود

http://www.bananews.ir/فاز اول مجموعه تجاری و رفاهی قشم فردا ۲۷ بهمن ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پرویز اسلامی نسب با تشریح جزئیات پروژه سیتی سنتر و هتل ۵ ستاره رویال قشم، گفت: سایت این پروژه در ناحیه پارک هرمز بافت جدید وجنوبی شهر قشم واقع شده که فاز اول آن با ۷۱۱ واحد تجاری فردا با حضور جمعی از مسئولان منطقه آزاد قشم و بازرگانان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه سیتی سنتر۱ و۲ به وسیله پل ارتباطی به یکدیگر متصلند و در مسیر عبور از پل، دریا قابل مشاهده است که این پل امکان عبور ومرور بازدید کنندگان به مجموعه دیگر را بدون خروج از پروژه ها فراهم می‌کند.

اسلامی نسب ادامه داد: زیربنای این مجموعه ۱۲۵ هزار مترمربع است که دارای ۲ هزار واحد تجاری ،اداری واقامتی بوده و هتل ۵ ستاره منطبق با استانداردهای جهانی و رو به دریا، تنها سالن بولینگ وبیلیارد قشم، بزرگترین شهربازی سرپوشیده قشم و رستوران و فست فود از جمله امکانات این مجموعه است.

به گفته وی، مجتمع سیتی سنتر۱ و۲ قشم با ۷۱ هزار مترمربع زیربنا وسازه بتنی بر اساس آیین نامه بتن ایران و ACI امریکا طراحی شده و سیستم سازه ای آن در مقابل زلزله ۹ ریشتری مقاوم است.

اسلامی نسب با اشاره به برخی ویژگیهای این طرح گفت: تأمین سرمایشی مجتمع سیتی سنتر۱ توسط ۳۳دستگاه پکیج یونیت، سیستم های اعلام حریق، دوربینهای مدار بسته به منظور افزایش سطح ایمنی پاساژ، دربهای اتوماتیک ورودی، پله برقی، نمای شیشه اسپایدر و ایجاد شعب بانکهای مختلف را از جمله مزایای این مجموعه تجاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: با برگزاری جشنواره نوروزی قشم، میهمانان و بومیان منطقه می‌توانند از ۲۵ اسفند امسال تا پایان فروردین ۹۱ از مجموعه تجاری سیتی سنتر قشم خرید کنند و از تخفیف و شرایط ویژه برخوردار شوند.

وی در مورد هتل ۵ ستاره رویال سنتر ۲ قشم نیز اظهار داشت: ۵۶ درصد فضای مجموعه به اتاق ها و بقیه فضا نیز به رستوران وفضاهای خدماتی، فضاهای عمومی،سالن بدنسازی و فضاهای ورزشی، پارک خودرو و فضای بیرونی اختصاص داده شده است.

اسلامی نسب افزود: در این هتل تنها بخشی کوچک به مرکز خرید اختصاص داده شده است چرا که امکانات خرید وسیعی در مرکز خریدی که در همسایگی هتل واقع شده، قراردارد. وی تصریح کرد: در مجموعه سیتی سنتر قشم ۶ رستوران و یک شهربازی کم نظیر در خاورمیانه احداث شده است.

 

    نظرات