900 پاکبان و 57 خودرو برای بارش های پاییزی در آماده باش کامل است /لایروبی کانال های شهری با هدف کاهش میزان آب گرفتگی

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: 900 پاکبان و 57 خودرو جهت خدمات‌ رسانی شبانه‌ روزی به شهروندان در در فصل بارش‌ها در آماده‌ باش کامل  است.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین مرندی  با اشاره به آمادگی مدیریت پسماند برای مواجه با بارش‌ها، بیان کرد: امسال نیز به تبع سال‌های پیشین پرسنل و ماشین آلات سازمان جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.
وی افزود: 900 پاکبان و 57 دستگاه خودرو سازمان در ایام بارندگی علاوه بر انجام فعالیت‌های روزمره با الویت بازگشایی معابر اصلی و رفع آبگرفتگی در سطح شهر خدمات رسانی انجام می‌دهند.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تعمیر ماشین آلات توسط تکنسین‌های سازمان، لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر با مشارکت شهرداری مناطق 5 گانه، راه‌اندازی تعمیرگاه سیار، لایروبی جوب‌ها و زیرپل‌های فلزی و تهیه بشکه و کیسه‌های نمک جهت تعبیه در مسیرهای زیرگذر و معابر از جمله اقدامات جهت آمادگی بیشتر برای بارش های برشمرد.
وی با اشاره به لایروبی کانال های شهری، بیان کرد:  لایروبی کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر توسط مناطق 5 گانه شهرداری و با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند با هدف کاهش میزان آبگرفتگی‌ها در حال انجام است.
مرندی با بیان این که تعمیرگاه سیار اداره ماشین آلات سازمان راه‌اندازی و تجهیز شد است، اظهار کرد: تعمیرگاه سیار اداره ماشین آلات  بدلیل افزایش حجم کاری ماشین آلات و در نهایت عدم ایجاد مشکل در روند خدمات رسانی در فصل بارش  راه‌اندازی و تجهیز شد.

وی ابراز کرد که امید است با تمهیدات اتخاذ شده  و مشارکت شهروندان فصل بارش ها را با کمترین مشکل در تردد را پشت سر گذاشته تا شهروندان از بارش نعمت الهی لذت ببرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات