500 کیلومتر شبکه‌ مسی استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

500 کیلومتر شبکه‌ مسی استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "شیرزاد جمشیدی" در مراسم تجلیل از فرمانده و عوامل انتظامی که با حضور فرماندار شهرستان همدان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی است تا از زحمات نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از سرقت و تخریب تجهیزات و تأسیسات شرکت و در کنار آن سرقت انرژی قدردانی کنیم.
وی افزود: یکی از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حوزه پیشگیری از سرقت تجهیزات تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار است که در این حوزه اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 250 کیلومتر از شبکه‌های مسی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد، تصریح کرد: امسال نیز 500 کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین اقدامات پیشگیرانه در رابطه با پست‌های زمینی و هوایی و نصب کلیدها و قفل‌ها برای جلوگیری از دسترسی راحت و سرقت تجهیزات و تأسیسات برقی در حال انجام است.
جمشیدی با اشاره به هماهنگی خوب شرکت توزیع نیروی برق استان و نیروی انتظامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقداماتی که انجام شده امید است با تعامل بیشتر شاهد کاهش سرقت‌های تجهیزات برقی باشیم چراکه با سرقت تجهیزات برقی یک منطقه، تقریباً جایگزینی تجهیزات یک روز زمان‌بر خواهد بود که موجب نارضایتی مردم می‌شود.

یکی از ارکان امنیت نظام، مشارکت مردم است
محمدعلی محمدی، فرماندار شهرستان همدان نیز ضمن تبریک هفته ناجا و با بیان اینکه این جلسه در راستای هم‌افزایی و قدردانی از عوامل انتظامی شهرستان صورت گرفته است، اظهار داشت: 42 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی سپری شده و تجربه ثابت کرده است یکی از ارکان امنیت نظام، مشارکت مردم است که باید در عرصه‌های مختلف مدنظر باشد چراکه با اجبار و تحکم کارها پیش نمی‌رود.

تحقق امنیت پایدار با مشارکت مردم، نهادها و سازمان‌ها میسر می‌شود
سرهنگ مهدی نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی امسال «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است، و این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی به مردم ارائه شود.
وی با بیان اینکه فراهم کردن امنیت پایدار با مشارکت مردم، نهادها و سازمان‌ها میسر می‌شود، گفت: می‌طلبد با مشارکت هر یک از سازمان‌ها بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم.
وی افزود: در زمینه سرقت سیم و کابل برق نیز یکی از مباحث مهم اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه است که موجب کاهش سرقت‌ها در این حوزه می‌شود.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از فرمانده، معاونین و روسای کلانتری شهرستان همدان تجلیل به عمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات