شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری با فرماندهان انتظامی مازندران و مرکز استان دیدار کردند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری با فرماندهان انتظامی مازندران و مرکز استان دیدار کردند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار ساری به همراه پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر، سبحان بخشی، علی عاشقان، شهرام ایرجی، سید رحمان میرشجاعی، سید حسن احمدی، ذوالفقار شریفی، سید حسین یوسفی، سید افشین راسخ اعضای شورای اسلامی شهر ساری و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری ساری برای قدردانی از تلاش‌های سبزپوشان نیروی انتظامی با سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران و سرهنگ عبدالله حسن‌زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری دیدار کردند.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار بر همکاری سه جانبه پلیس، شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه شاکله سنی شورای اسلامی شهر ساری در گروه سنی جوان قرار دارند و جوانگرایی در این شورا می‌تواند به گره‌گشایی بیشتر از مشکلات مردم منجر شود، افزود: با همفکری اعضای شورای شهر ساری و شهردار ساری می‌توانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم به ویژه در حوزه ترافیکی را رفع کنیم.

طالبی در این دیدار،  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: خدمات نیروی انتظامی در گوشه گوشه شهر در حوزه‌های مختلف ترافیکی، امنیتی و انتظامی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه قدردان زحمات پلیس هستیم، افزود: رویکرد اجتماعی پلیس در ماموریت‌های نیروی انتظامی، به نزدیکی بهتر بین مردم و این نهاد مهم منجر شده و نتیجه آن را در همکاری‌های پلیس و مردم شاهد هستیم.

طالبی در این دیدار بر همکاری و تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی مازندران تاکید کرد و گفت: امنیت امروز را مرهون تلاش نیروهای جان بر کف پلیس هستیم که با کار شبانه‌روزی امنیت را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

وی با بیان اینکه برای همکاری بیشتر با پلیس، 120 نفر از نیروی حفاظت شهرداری ساری تحت آموزش‌های انتظامی قرار گرفتند، افزود: این آموزش‌ها با همکاری نیروی انتظامی شهرستان ساری برگزار شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بر همکاری شهرداری، شورای شهر و پلیس تاکید کرد و یادآور شد: این همکاری سه‌جانبه باعث ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم خواهد شد.

سرهنگ عبدالله حسن‌زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز با قدردانی از شهردار ساری به دلیل توجه ویژه به ساماندهی نگهبانان بوستان‎‌ها و ایجاد روشنایی مناسب در این اماکن، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری، در کاهش بزه که در این مکان‌ها رخ می‌داد تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به فعال شدن پلیس بازار در راستای ایجاد امنیت بیشتر در بازار و آسایش مردم، خاطرنشان کرد: پلیس همواره در کنار مردم قرار دارد و رویکرد مردم‌محوری پلیس در اجرای عملیات‌های متعدد، فاصله ما را با مردم بسیار کاهش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری یادآور شد: تلاش پلیس بر حفظ امنیت موجود و همچنین ارتقای آن است و با کسانی که مخلّ این امنیت باشند به شدت برخورد می‌کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات