افتتاح پروژه برق‌رسانی به یک روستای فاقد برق در ایرانشهر

افتتاح پروژه برق‌رسانی به یک روستای فاقد برق در ایرانشهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیر امور توزیع برق شهرستان ایرانشهر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این پروژه طی یک اقدام جهادی و در فاصله زمانی کمتر از 6 ماه انجام شد.
"وحید حدادی پور" اعتبار هزینه شده برای این پروژه را حدود سه میلیارد و 875 میلیون تومان دانست و ادامه داد: احداث 11 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 350 متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانس 50 کاوا از جمله اقدامات انجام شده در این روستا است.
مدیر امور توزیع برق شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: همچنین در ادامه مراسم امروز 12 سری لوازم خانگی شامل، یخچال 13 فوت و پنکه زمینی به 12 خانوار این روستا اهدا شد.
حدادی پور تصریح کرد: سیم کشی کامل منازل، هزینه انشعاب و نصب کنتور اهالی این روستا نیز به صورت رایگان انجام شد.
وی اظهار داشت: دانش آموزان روستای چاهوک شهرستان ایرانشهر نیز با دریافت 25 بسته نوشت افزاری، سال جدید تحصیلی را با لوازم التحریر مناسب آغاز کردند.
وی بیان کرد: این هدایا که از محل همکاری سپاه و بسیج با صنعت برق این استان و صرفه جویی صورت گرفته در حوزه برق تهیه و توزیع شد.
بر اساس این گزارش، تمامی روستاهای دارای مجوز این استان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند و باقیمانده روستاهای فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی منابع طبیعی و شورای حفاظت از اراضی ملی به قید فوریت در برنامه برق رسانی قرار خواهند گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات