وفاق و همدلی میان شورا و شهرداری مهم‌ترین اصل در توسعه شهر ساری است

وفاق و همدلی میان شورا و شهرداری مهم‌ترین اصل در توسعه شهر ساری است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جلسه شورای اسلامی شهر ساری با حضور آیت‌الله محمدصادق پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اعضای این شورا و علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری ساری برگزار شد.

در این جلسه، آیت‌الله پیشنمازی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، اتحاد، وفاق و همدلی میان شورا و مدیریت شهری را مهم‌ترین اصل در توسعه و پیشرفت شهر دانست و تأکید کرد: برای خدمات‌رسانی به شهروندان وارد حاشیه نشوید و تنها خدمت‌رسانی سرفصل وظایف مدیریت شهری و نمایندگان مردم در پارلمان شهری باشد.

وی با یادآوری اینکه شهر ساری با تمدن دیرینه‌ای که دارد متأسفانه در سال‌های اخیر دچار حوادثی شده که اذهان عموم را مکدر و ناامیدی رابین شهروندان ایجاد کرده است، افزود: در چنین شرایطی که خواسته و ناخواسته شهر ساری دچار صدمات شد، ضرورت دارد که اعضای شورای شهر ساری امید را در دل مردم مرکز استان زنده و با خدمات درست و بهنگام، نگاه ناامیدانه شهروندان به شهر و مدیران شهری جبران شود.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: برای رسیدن به شهری مطلوب و توسعه‌یافته باید از شعار بپرهیزیم کارها گام‌های استوار برداریم.

شهرداری بازوی اجرایی سیاست‌های شورا است

علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران، نیز در این جلسه اظهار داشت: خانواده شهرداری همواره به‌عنوان بازوی اجرایی نمایندگان مردم ساری در پارلمان شهری هستند.

وی افزود: مدیریت شهری آنچه در توان دارد را برای خدمات‌رسانی درست و بهینه به شهروندان به کار می‌گیرد تا به مطالبات شهروندان فهیم مرکز استان پاسخ مثبت بدهد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری از نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خواست تا در شرایطی که شهر و شهرداری ساری دچار بحران شده به این نهاد خدمات رسان نگاه ویژه داشته باشد تا شهرداری بتواند خدمات خود به شهروندان را در فضای آرام و امن ارائه کند.

حمیدی تأکید کرد: شهرداری ساری تلاش می‌کند با استفاده از رهنمودهای شورای اسلامی شهر، خدمات بهتری به شهروندان ارائه کرده و گام‌های مؤثری برای توسعه مرکز استان بردارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات