سامانه ستاد در شهرداری ارومیه آغاز به کار کرد/شفافیت معاملات شهرداری با راه اندازی سامانه ستاد

شهردار ارومیه از آغاز به کار سامانه ستاد در شهرداری خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی زاده افزود: مقدمات راه اندازی سامانه ستاد در شهرداری ایجاد و اکنون وارد فاز اجرا شده است.
وی تاکید کرد:  از این پس کلیه معاملات منجمله مناقصه ها، مزایده ها و خرید و فروش از طریق سامانه ستاد انجام می شود.
به گفته شهردار ارومیه سامانه ستاد که در بستر وب است، به دستگاه های اجرایی این توانایی را می دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را در یک سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با کلیه قوانین و آیین نامه ها انجام دهند.
وی از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواستار انجام معامله چون خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری ارومیه هستند، دعوت کرد در سامانه مذکور ثبت نام  کنند.
شهردار ارومیه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)‌ را یکی از راهکارهای کلیدی جهت کاهش هزینه ها به جهت فضای رقابتی،  افزایش بهره وری و شفافیت معاملات در شهرداری ارومیه عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات