احداث كابل خودنگهدار در شهرستان رودسر با 16 میلیارد ریال اعتبار

احداث كابل خودنگهدار در شهرستان رودسر با 16 میلیارد ریال اعتبار

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمداسماعیل هنرمند" گفت: به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی، كاهش میزان استفاده از برق غیرمجاز و همچنین افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق به‌ویژه در بحران‌های احتمالی در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با سرعت و جدیت در حال اجرا و بهره برداری است.
وی افزود: در سال گذشته حدود 84 کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان رودسر با اعتبار 115 میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال 1400 نیز تا کنون بیش از 30 کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال جایگزین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به نقش مهم و قابل ملاحظه اجرای طرح کابل خودنگهدار در کاهش انرژی توزیع نشده تاکید کرد: پروژه احداث کابل خودنگهدار در شهرستان رودسر، با اعتباری حدود 1600 میلیون ریال و تلاش 6 اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

هنرمند در ادامه با اشاره به تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان جهت خدمات رسانی بهتر بویژه با اجرای دو طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه و طرح جایگزینی شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار گفت: خدمات رسانی بهتر در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز بوده و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
وی در این راستا از تلاش ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان جهت جذب بودجه و اعتبارات لازم تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم شهرستان رودسر با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در راستای افزایش پایداری شبکه‌های برق، به تبیین برخی چالش‌های صنعت برق کشور درحال حاضر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات لازم نسبت به کاهش مشکلات شبکه‌های توزیع برق در سطح استان اقدام و در نوسازی شبکه‌های فرسوده جهت رفاه حال شهروندان و مشترکان برق تسریع گردد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات