شناسایی نیاز بازار و معرفی توانمندی‌ها و خدمات نوین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضرورت همیشگی

شناسایی نیاز بازار و معرفی توانمندی‌ها و خدمات نوین شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضرورت همیشگی

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وی همچنین به معرفی شرح وظایف واحد امور مشتریان پرداخت و افزود: در این واحد بر اساس رسالت تکریم ارباب رجوع و مشتریان و در قالب میز خدمت، پذیرش و بررسی درخواست‏‌ها و سفارش‌های فنی و آزمایشگاهی مشتریان دولتی و غیردولتی تهیه و تنظیم برگ کار (کارت سفارش)، صورت وضعیت سفارشات، دستور کار اصلی و پیش‌‏صورتحساب، تشکیل پرونده و ارجاع آن به معاونت مربوطه، نظارت بر صورت حساب‌های صادر شده توسط بخش‌های فنی، تهیه صورت ‏وضعیت بر اساس آنها و انعکاس امر به امورمالی، ثبت کارکردها و اعلام درآمدها در سیستم مالی شرکت، پیگیری وصول مطالبات مربوط به کارکردهای ستاد و استان‌ها، تهیه فرم‌های اعلام وصول و ارسال به ذیحسابی شرکت و آزمایشگاه استان‌ها، همکاری در بستن حساب‌های مالی شرکت در فواصل زمانی مقرر که مورد تاکید مقام محترم مدیرعامل است اهتمام ویژه‌ای دارد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات