برق منطقه گردشگری "ازناو" خلخال تامین شد

برق منطقه گردشگری "ازناو" خلخال تامین شد

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رسول زارع" افزود: ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز گردشگری در منطقه نمونه ازناو یکی از خواسته‌های مهم مسئولان اجرایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی طرح‌های این منطقه در بخش گردشگری بود که با تکمیل عملیات زیرساخت تامین برق منطقه این خواسته محقق شد.
وی با بیان اینکه پیش از این نیز برق‌رسانی به پروژه بزرگ گردشگری در حال احداث پل معلق ازناو با راه‌اندازی دو خط جداگانه از سوی شرکت برق خلخال اجرا شده بود، اظهار کرد: اکیپ بهره‌برداری شبکه برق این شهرستان موفق شدند در کمترین زمان اعمال خاموشی، نصب تجهیزات برق مجتمع گردشگری ازناو خلخال را به اتمام رسانده و برق مجتمع را تامین کنند.
زارع افزود: برای راه‌اندازی تجهیزات برق گردشگری ازناو خلخال یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولت آمپر برکنار و یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر جایگزین شد که برای انجام این کار اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
منطقه نمونه گردشگری و چشمه پرآب ازناو در پنج کیلومتری خلخال واقع شده و طرح‌های بزرگ گردشگری از جمله احداث بزرگترین پل معلق جهان با طول بیش از ۵۰۰ متر مجموعه اقامتی و رفاهی قصرهای چوبی، مجموعه اقامتی، رفاهی، پذیرایی و هتل ۵ ستاره ازناو سبز در این منطقه در حال اجرا هستند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات