شفافیت و پاسخگویی سریع دو راهبرد اساسی/ تغییر رفتار عامل انسانی، نیاز به تغییر باورها و اقناع افکار عمومی دارد

شفافیت و پاسخگویی سریع دو راهبرد اساسی/ تغییر رفتار عامل انسانی، نیاز به تغییر باورها و اقناع افکار عمومی دارد

براساس این گزارش امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، ضمن تاکید بر وظیفه خطیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نگهداری راه‌ها و مدیریت حمل و نقل کشور، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید در پاسخگویی به مردم پیشتاز باشند و از تمامی ظرفیت‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اطلاع‌رسانی سریع و شفاف به مردم و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان بهره‌گیری به عمل آورند

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات