مشکل قطعی آب ۴۶۰ مشترک شهر میرآباد در کرمانشاه حل شد

مشکل قطعی آب ۴۶۰ مشترک شهر میرآباد در کرمانشاه حل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی رحمانی" با بیان خبر فوق گفت: آب شهر میر آباد از سراب شیان تامین می‌شود که متاسفانه با کاهش نزولات جوی و خشکسالی موجود این سراب با کاهش آبدهی مواجه شد و همین امر افت فشار و قطعی آب شرب شهر را در پی داشت.
رحمانی از ۱۲۰ مترمکعب آبرسانی سیار در شبانه‌روز به شهر میرآباد خبر داد و افزود: به منظور کاهش تبعات این مشکل به صورت کوتاه مدت، آبرسانی سیار به شهر میرآباد از طریق سه تانکر سیار صورت گرفت.
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی به طرح بلندمدت شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه جهت رفع کامل مشکل شهر میرآباد اشاره کرد و افزود: حفر سه حلقه چاه دستی و یک حلقه چاه عمیق در دستور کار امور آبفای شهرستان قرار گرفت که خوشبختانه حفر چاه‌های دستی با پیشرفت 30 درصدی در حال انجام بوده، همچنین مرحله مطالعاتی حفر یک حلقه چاه عمیق نیز به اتمام رسیده است.
رحمانی با اشاره به کاهش سطح منابع تامین آب شرب شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: درخواست ما از مشترکان شهرستان با توجه به شرایط موجود این است که ضمن احترام به حقوق دیگر مشترکان از مصارف غیرضروری همچون شستشوی معابر، حیاط و ... با آب شرب پرهیز کنند.
شهر میرآباد با 460 مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر 1200 نفر در 27 کیلومتری شهر تازه آباد قرار دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات