در آینده ای نزدیک کارکنان شهرداری ساری سهامدار شرکت تعاونی خدماتی توزیعی کارکنان خواهند شد

در آینده ای نزدیک کارکنان شهرداری ساری سهامدار شرکت تعاونی خدماتی توزیعی کارکنان خواهند شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، راحله حاجیان مسئول اداری و رفاه شهرداری ساری با اعلام خبر موافقت جواد طالبی شهردار ساری با احیا و اصلاح ساختار شرکت تعاونی خدماتی توزیعی کارکنان شهرداری ساری گفت: با حمایت های همه جانبه شهردار ساری و طی هماهنگی های صورت گرفته با معاون برنامه ریزی شهرداری مقرر شد  شرکت تعاونی خدماتی توزیعی کار کنان شهرداری که در گذشته ایجاد اما به دلایلی راکد مانده و دوره قانونی آن نیز گذشته است ؛ مجدد با اصلاح ساختار و استفاده از ظرفیت عظیم منابع انسانی شهرداری ساری احیا و به مدار فعالیت باز گردد.

راحله حاجیان تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک موتور محرکه در ارتقای شاخص های توسعه می تواند با ایجاد بسترهای درآمدزایی از طریق ایجاد ارزش افزوده و حذف واسطه و عرضه مستقیم کالا نقش مهمی در کاهش هزینه های جاری مردم شهر ایفا نموده و سبب همراهی های بیشتر شهرداری با افراد آسیب پذیر گردد‌ از این رو عملیاتی نمودن طرحی که توسط امور اداری ورفاه کارکنان ارائه شد می تواند زمینه ساز استفاده این مجموعه بزرگ از ظرفیت های شهرداری ساری باشد .

مسئول  اداری و رفاه کارکنان شهرداری ساری گفت : دغدغه های معیشتی کارکنان از طریق واگذاری سهام قابل پیگیری و تحقق است.

وی افزود : پیشنهاد شد با توجه به مشکلات جهت ایجاد فروشگاه ویژه کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه از غرفه های موجود در بوستان ولایت این مهم عملیاتی گردد  .

حاجیان اظهار امیدواری کرد با حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر ساری  انشاا... بزودی به این مهم دست یابیم.

مسئول اداری ورفاه کارکنان در ارتباط با توجه ویژه مدیریت شهری به  امور رفاهی پرسنل تصریح کرد ‌:با پیگیری صورت گرفته از سال گذشته  تاکنون قریب به 14میلیارد تومان کارکنان شهرداری از تعدادی بانکها تسهیلات  دریافت کرده اند و این روند ادامه دارد وی افزود: با رایزنی صورت گرفته در آینده ای نزدیک  با تعدادی از بانک های دیگر تسهیلات رفاهی خوبی به کارکنان ارائه خواهد شد .

راحله حاجیان افزود : طی پیگیری های صورت گرفته با فروشگاههای زنجیره ای  برای تهیه بن تخفیف و خرید اقساطی کالا مایحتاج ضروری و توزیع آن بین کارکنان اقدام شد.

وی در ارتباط با ارائه تسهیلات ویژه از سوی هتل ها و رستورانها برای استفاده کارکنان گفت : با توجه به اینکه تزریق واکسن کرونا برای کارکنان ادارات طبق مصوبه سازمان امور اداری استخدامی اجباری شد؛ گفت : با رعایت دستور فوق بزودی هماهنگی با هتل ها ورستورانها بخصوص به مشهد  مقدس عملیاتی خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات