حضور 284 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی برق/ ارائه جدیدترین دستاوردهای صنعت برق در بخش‌های تولید، توزیع و فوق توزیع

حضور 284 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی برق/ ارائه جدیدترین دستاوردهای صنعت برق در بخش‌های تولید، توزیع و فوق توزیع

"علی‌اکبر کاظمی" در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه و برگزاری بخش‌های جانبی آن در راستای افزایش سواد انرژی، اظهار کرد: امسال نیز طبق روال سال‌‎های گذشته، اطلاع‌رسانی شفاف و آموزش به عنوان یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته و در این راستا، هفت نشست خبری با حضور خبرنگاران و چهار کارگاه آموزشی کاربرد فناوری‌های نوظهور با محوریت موضوعاتی از جمله ضوابط، مقررات، نحوه محاسبه قبوض برق، اهمیت و ضرورت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در ایران، رمز ارز و تأثیر آن در شبکه توزیع برق، سبد تامین سوخت در نیروگاه‌های کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با تشریح نحوه برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران هم با توجه به استمرار شرایط ویژه جهانی ناشی از شیوع بیماری کووید 19 و تحریم برگزار می‌شود که در نوع خود موقیعت خاصی را رقم زده است؛ البته امسال با سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی انتظار می‌رود کارشناسان و متخصصان این عرصه حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته باشند.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه، امسال در 11 سالن برگزار شده‌ و شرکت‌های فعال در زمینه مرتبط با صنعت برق در بخش‌های تولید، توزیع و فوق توزیع، توان خود را در معرض داوری متخصصان امر قرار خواهند داد.
کاظمی در پایان اظهار امیدواری کرد، فراهم کردن زمینه ارائه فناوری‌های روز‌آمد و تبادل افکار و تجربیات، باعث رشد هرچه بیشتر فعالان بخش خصوصی، خدمت باکیفیت‌تر به مردم و دستیابی به اهداف کلان توسعه‌ای کشور باشد.
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران با حضور جمعی از شركت‌های داخلي و خارجي هفتم تا دهم آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا مي‌شود. در این نمایشگاه‌ که از ساعت 9 تا 17 هر روز داير خواهد بود، نماینده کشورهایی از قبیل چین، ایتالیا، ترکیه، کانادا، آلمان، فرانسه و ژاپن حضور دارند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات