فاز اول پست انتقال 400 کیلوولت پیروزان در خوزستان آماده بهره‌برداری است

فاز اول پست انتقال 400 کیلوولت پیروزان در خوزستان آماده بهره‌برداری است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمود دشت بزرگ" با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری احداث پست 3 هزار میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: پست پیروزان نقش ویژه و حیاتی در کاهش بار پست‌های فوق توزیع در کلانشهر اهواز ایفا خواهد کرد و باعث می‌شود تا پایداری شبکه برق و قدرت مانور در آن بیشتر شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: این پست کمک می‌کند تا ظرفیت تامین انرژی در اهواز به‌طور محسوسی افزایش و وضعیت رینگ 132 کیلوولت اهواز تقویت و بهبود پیدا کند.
وی اضافه کرد: اهواز شبکه برق پرباری داشته و با توجه به ورود مشترکان جدید به شبکه، در حال افزایش است که با ورود پست پیروزان به شبکه در روزهای آینده بار آن تعدیل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: علاوه بر پست پیروزان، عملیات احداث ورود و خروج خط ۴۰۰ کیلوولت بقایی- میلاد در پست پیروزان به طول ۲۶ کیلومتر مدار که انرژی مورد نیاز این پست را تامین می‌کند نیز با ارزش سرمایه گذاری 1490 میلیارد ریال به پایان رسیده و برق‌دار شده است.
دشت بزرگ اظهار کرد: عملیات احداث خط دومداره خروجی ۱۳۲ کیلوولت پست پیروزان به رینگ اهواز به طول ۱۰ کیلومتر مدار و ۴۱۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، تکمیل و برق‌دار شده است.
وی گفت: مجموع ارزش سرمایه‌گذاری این پست و خط حدود 5 هزار میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شركت برق منطقه‌اي خوزستان تأمين و پرداخت شده است تا مشترکان اهوازی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خانگی برق پایدارتری را تجربه کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات