جمع‌آوری بیش از 4000 انشعاب غیرمجاز برق در سیستان و بلوچستان

جمع‌آوری بیش از 4000 انشعاب غیرمجاز برق در سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهمن محجوبی" در نشست ارائه عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در بخش کاهش تلفات، بهبود ولتاژ و مدیریت توان راکتیو، اظهار داشت: با جمع آوری این میزان انشعاب غیرمجاز، 180 میلیون کیلووات ساعت برق وارد چرخه بیلینگ شد.
وی ادامه داد: 6 هزار و 744 کنتور خراب و دستکاری از ابتدای سال جاری تاکنون تعویض شده است که این اقدام 441 میلیون کیلووات ساعت برآورد مصرف را وارد چرخه بیلینگ کرده است.
معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پنج هزار و 923 کنتور از طریق پیمانکار کار تست دیماندی آن انجام شده و از این طریق 26 میلیون کیلووات ساعت انرژی برق وارد چرخه بیلینگ شده است.
وی تصریح کرد: همچنین 1280 مشترکی که بیش از 2 دوره قرائت کنتور آنها انجام نشده بود، از طریق کدبندی و رفع موانع در چرخه قرائت قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 648 میلیون و 510 هزار و 819 کیلووات ساعت برق را وارد مدار کرده ایم، گفت: میزان تلفات این شرکت در حال حاضر 13 درصد است که تلاش می‌شود این رقم تا پایان سال جاری به 10.2 درصد کاهش یابد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات