تفکر هوشمند، پایه و اساس تحقق شهر هوشمند است/نبود متولی مشخص؛ یکی از مشکلات اساسی عدم تحقق شهر هوشمند/ساماندهی نیروی انسانی در بدنه شهرداری انجام می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت:  تحقق شهر هوشمند در گرو ورود و همراهی سایر دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  صادق حسین دوستی در نشست شورای معاونین شهرداری  بیان کرد: در سال ۹۵، ارومیه جزو ۵ شهر به عنوان پایلوت شهر هوشمند انتخاب شد و با این انتخاب اقدمات لازم برای تحقق شهر هوشمند با سرعت و دقت در ارومیه انجام شد.
وی افزود:  وجود بسترهای لازم برای تحقق شهر هوشمند،  دلیل انتخاب ارومیه به عنوان ۵ شهر پایلوت اجرای شهر هوشمند بود.
به گفته حسین دوستی اقتصاد، دولت، مردم، حمل و نقل، محیط زیست و سلامت هوشمند از ۶ محور اصلی شهر هوشمند است که در این بین شهرداری ارومیه به حمل و نقل هوشمند بیشتر از سایر محورها توجه ویژه دارد.
وی نبود متولی مشخص را یکی از مشکلات اساسی عدم تحقق شهر هوشمند عنوان کرد و گفت:  با راه اندازی دبیرخانه شهر هوشمند می توان قدم های مثبتی در تحقق شهر هوشمند برداشت.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه تصریح کرد: تحقق شهر هوشمند در گرو ورود و همراهی سایر دستگاه های اجرایی است.
وی ابراز کرد:  تفکر هوشمند، پایه و اساس تحقق شهر هوشمند است.حسین دوستی با بیان این که شهر هوشمند، شهر الکترونیک است، عنوان کرد:  هدف اصلی شهر هوشمند استفاده بهینه از منابع جهت رفاه شهروندان است.
وی به ساماندهی نیروی انسانی در بدنه شهرداری اشاره کرد و گفت:  ساماندهی نیروهای شهرداری در قالب جانمایی، تبدیل وضعیت، همسان سازی و اصلاح قراردادهای پرسنل در جهت بهبود کمی و کیفی،  افزایش امنیت شغلی و ارتقای بهره وری فردی و سازمانی انجام می شود .
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه افزود:  در حال حاضر ۱۰۳۹ فقره پرونده متقاضیان استفاده از قانون ایثارگران بررسی و اقدام شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات