نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ايران فردا آغاز به‌کار می‌کند

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ايران فردا آغاز به‌کار می‌کند

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بيست و یکمین نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق از هفتم تا دهم آبان‌ماه جاری در 11 سالن نمایشگاهی در وسعت 40 هزار مترمربع که شامل 18 هزار و 200 متر مربع فضای سرپوشيده داخلي است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.
آئین افتتاح این نمایشگاه صبح روز جمعه هفتم آبان‌ماه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه‌ تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است. بازدیدها از اين نمايشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق بوده و برای عموم آزاد نیست.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره از نمایشگاه‌ با حضور جمعا 284 شركت داخلي و نماینده شرکت‌های خارجي برپا می‌شود.
در نمايشگاه تخصصی صنعت برق ایران كالاهايي در بخش‌هاي روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.
طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی هفت نشست خبری با حضور خبرنگاران  و چهار کارگاه آموزشی کاربرد فناوری‌های نوظهور با محوریت موضوعاتی از جمله ضوابط، مقررات، نحوه محاسبه قبوض برق، اهمیت و ضرورت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در ایران، رمز ارز و تاثیر آن در شبکه توزیع برق، سبد تامین سوخت در نیروگاه‌های کشور برگزار می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات