تشریح آخرین جزئیات بهسازی باند ۲۹ چپ‌ مهرآباد/هدایت دقیق آب‌های روان باند در دستور کار

تشریح آخرین جزئیات بهسازی باند ۲۹ چپ‌ مهرآباد/هدایت دقیق آب‌های روان باند در دستور کار

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره لایه آب‌بند گفت: برای این کار تا عمق ۳۹ سانتی‌متر عملیات تراش آسفالت و یک لایه آب‌بند را با استفاده از نوعی آسفالت با دانه‌بندی خاص ایجاد کردیم، این لایه موجب می‌شود آبی که از روی سطح به بدنه باند نفوذ کرده است، پایین‌تر نرود، بلکه به سمت کانال زهکش به صورت دقیق هدایت شود عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به وجود یک لایه صلب بتنی که در عمق یک متری است، گفت: بیش از ۵۰ سال پیش در باند مهرآباد که ۶۰ متر عرض دارد، یک باند بتنی در عمق یک متر‌ی زیر باند اصلی ایجاد شده بود که خودش به نوعی یک مانع محسوب می‌شود زیرا موجب حبس آب شده و این آب حبس‌شده، مشکلات زیادی را برای باند ۲۹ چپ ایجاد می‌کرد

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات