برگزاری نشست مجازی ماهانه (مهرماه )سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان

برگزاری نشست مجازی ماهانه (مهرماه )سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان

نشست مجازی ماهانه (مهرماه )سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان با حضور اعضای مرتبط برگزارشد.
به گزارش«پارما» از اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، ، نشست ماهانه مهرماه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان اصفهان به صورت وبینار و با حضور اعضای مرتبط ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ، معاونت فنی حفاظت محیط زیست استان،، مدیران و کارشناسان مرتبط ستادی در سالن جلسات این اداره کل برگزارشد.

وضعیت کیفی هوای اصفهان و شهرستان ها ، ضرورت نمایشگر آلودگی آهوا در کاشان، تاکید بر پایش بیشتر واحدهای آلاینده در فصل سرما، جلوگیری از سوزاندن لاستیک ،ضایعات خودرو و برگ درختان، وضعیت زیست محیطی معادن و مشکلات گردو عبار ناشی از آن، خشکسالی، بحران آب، زاینده رود،تالاب و توسعه نامتوزان صنایع از جمله مهمترین موضوعات محوری بود که توسط مدیران عامل سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان در این جلسه مطرح شد.
ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این نشست بر نقش تشکل های زیست محیطی در حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و گزارشی مبسوطی از وضعیت زیست محیطی استان اصفهان ارائه نمود.
ارائه گزارشی از وضعیت کیفیت هوای اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری توسط بابک صادقیان رئیس اداره امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان،طرح معضلات محیط زیستی شهرستان ها با محوریت آلودگی هوا و پرسش و پاسخ با مشارکت اعضای نشست از جمله برنامه های دیگر این نشست بود.

در این نشست درباره موضوعات و معضلات محیط زیست استان اصفهان تبادل نظر گردید و پیشنهادها و راهکارهایی جهت رفع این مشکلات ارائه شد.
نشست سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان اصفهان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاونین و مدیران ستادی مرتبط به صورت ماهانه با هدف تقویت نقش نهادهای مردمی در مدیریت کلان محیط زیست استان تشکیل می شود.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات