مبلغ اجاره‌بها در سه پارک‌سوار تهران

مبلغ اجاره‌بها در سه پارک‌سوار تهران

http://www.bananews.ir/شهرداری تهران ۳۰ غرفه تجاری در سه پارک‌سوار تهران را برای اجاره به متقاضیان، معرفی کرده و شرایط واگذاری غرفه‌ها را حضور در مزایده‌ای که هم‌اکنون برگزار شده، اعلام کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شرایط اجاره ۱۸ غرفه‌ در پایانه مسافری جنوب تهران به این صورت است که اجاره ماهانه کارشناسی رستوران، بوفه، طباخی، آرایشگاه و سوپرمارکت موجود در این پایانه به ترتیب ۲۵میلیون، ۶ میلیون، ۱۲ میلیون، ۴ میلیون و ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است.

شهرداری – سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها- همچنین اجاره ماهانه غرفه‌های بوفه، گلفروشی، رستوران و ساندویچ‌فروشی در پایانه غرب تهران را به ترتیب ۸ میلیون، ۱۲ میلیون، ۹ میلیون و ۱۸ میلیون تومان تعیین کرده که در صورتی که متقاضیان در مزایده، رقم بیشتر برای اجاره پیشنهاد کنند، می‌توانند غرفه‌ها را تحویل بگیرند.

براساس این گزارش در پارک‌سوار بیهقی نیز ۵ غرفه آماده اجاره است که به ترتیب غرفه خدمات بیمه‌ای با اجاره ماهانه ۳۵ میلیون تومان، غرفه بوفه با اجاره ماهانه ۱۸ میلیون تومان، غرفه مطبوعات با اجاره ماهانه ۳ میلیون تومان، غرفه اتوسرویس خودرو با اجاره ماهانه ۸ میلیون تومان و یک غرفه دیگر خدمات بیمه‌ای با اجاره ماهانه ۵۰ میلیون تومان برای مزایده عمومی معرفی شده است.

 

 

 

    نظرات