امکان دسترسی به منبع کامل کتابهای تخصصی حوزه عمران، معماری و شهرسازی فراهم گردید

امکان دسترسی به منبع کامل کتابهای تخصصی حوزه عمران، معماری و شهرسازی فراهم گردید

http://www.bananews.ir/بنانیوز- دسترسی به بیش از ۴۲ هزار عنوان کتاب تخصصی انگلیسی به ویژه در رشته های عمران، معماری و شهرسازی در پایگاه مرجع کتاب (لایبرریا) برای متخصصان و پژوهشگران فراهم گردید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پایگاه مرجع کتاب (Librarya) به منظور تامین نیاز متخصصان کشور به کتابهای علمی تخصصی زبان اصلی از سال ۱۳۸۹ را اندازی شده است و با فراهم نمودن دسترسی بسیار سریع و آسان به آخرین کتابهای لاتین در کلیه زمینه ها به ارائه خدمات به جامعه علمی کشور می پردازد.

در حال حاضر در این مرجع علمی، بیش از ۴۲ هزار عنوان کتاب لاتین (زبان اصلی) به صورت کامل نمایه گردیده که شامل بیش از ۱۴ میلیون صفحه هستند.

دسترسی به آخرین کتابهای تخصصی انگلیسی به عنوان یکی از ابزارهای علمی مهم برای متخصصان و پژوهشگران به شمار می رود و سایت مرجع کتاب، این امکان را به سادگی در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. حجم بسیار زیاد کتابهای این کتابخانه با قابلیت جستجو بر اساس عنوان کتاب، نام نویسندگان، نام ناشر، و نیز شماره شابک کتابها، این امکان را فراهم میکند که سریعا کتابهای مورد نظر خود را یافته و مطالعه نمایند.

علاقه مندان برای جستجو در دریافت کتابهای مورد نظر خود، می توانند به سایت مرجع کتاب (www.Librarya.com) مراجعه نمایند.

    نظرات