پیگیری شفافیت و کارآمدی، دو محور گفتمانی دولت سیزدهم در روابط عمومی

پیگیری شفافیت و کارآمدی، دو محور گفتمانی دولت سیزدهم در روابط عمومی

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم ادامه داد: روابط عمومی نباید به روابط عمومی مدیر مجموعه تبدیل شود. سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه دو محور اصلی حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی در حوزه مسئولیت این وزارتخانه است، گفت: در هر دو حوزه، دولت مسئولیت‌ها و برنامه‌های بزرگی دارد و این مسئولیت روابط عمومی مجموعه را سنگین می‌کند. همچنین کحال‌زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز با اشاره به اهمیت توجه به توسعه نیروی انسانی گفت: باید از نیروهای متخصص و تخصص‌های متنوع برای پیشبرد فعالیت روابط عمومی استفاده کرد. در این نشست همچنین محمدیان، مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به مردمی بودن دولت جدید، باید شهروندمداری در راس امور قرار بگیرد. وی ادامه داد: به عنوان مثال اداره کل راه ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات