تشکیل کارگروه ویژه درخصوص معضلات زیست محیطی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه

تشکیل کارگروه ویژه درخصوص معضلات زیست محیطی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه

کارگروه ویژه درخصوص معضلات زیست محیطی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه تشکیل شد.

به گزارش«پارما» از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه ، با توجه به پیگیری مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مبارکه درخصوص بررسی معضلات زیست محیطی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه، کارگروه ویژه ای در محل سالن جلسات شرکت خدماتی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با حضور رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان و جمعی از مسوولین واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه تشکیل شد.

به گزارش از دبیرخانه کارگروه شهرستانی مدیریت پسماند مستقر در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه، در این جلسه ابتدا مهدی انصاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه، دستور کار جلسه را با محوریت نظارت مستمر بر مدیریت و انتقال انواع پسماندهای صنعتی و ویژه واحدها به مراکز مورد تایید و همچنین جلوگیری از انتقال هر نوع فاضلاب صنعتی و بهداشتی توسط تانکرهای حمل فاضلاب به بیرون از شهرک را مطرح نمود.

در پایان ضمن گزارش اقدام های انجام شده توسط صنعتگران، در این خصوص مقرر شد هر واحد صنعتی نسبت به احداث سیستم پیش تصفیه فاضلاب صنعتی و مدیریت تمامی پسماندهای خود اقدام نماید. همچنین شرکت خدماتی شهرک صنعتی سه راهی مبارکه متعهد شد از خروج خودروهای غیر مجاز حامل پسماند و فاضلاب از داخل شهرک جلوگیری به عمل آورد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات